Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Πεππές Δημήτρης Αιρετός ΚΥΣΔΕ: Πίνακας εκτιμώμενων κενών στη Γενική Δ/θμια Εκπ/ση




Είναι γεγονός ότι η άρνηση της πολιτείας σε εκατοντάδες συναδέλφους μας, να τους δοθεί η δυνατότητα άσκησης εκπαιδευτικού έργου κοντά στον τόπο της μόνιμης κατοικίας τους και υπό το βάρος πολύ σοβαρών λόγων (τρίτεκνοι, μονογονικές οικογένειες, ασθένειες  μελών της οικογενείας κ.α.), υποχρέωσε πολλούς από αυτούς σε «άδειες άνευ αποδοχών». Πρόκειται ουσιαστικά για «διαθεσιμότητα» η οποία εξοικονόμησε 1.120 επιπλέον πιστώσεις για την πρόσληψη Αναπληρωτών σε Δ/θμια και Α/θμια.

ΕΚΛΟΓΕΣ 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ: ΩΡΑ Δ.Α.Κ.Ε.

Την Τετάρτη 2/11 οι Ελληνίδες και Έλληνες εκπαιδευτικοί καλούνται να αναδείξουν τους εκπροσώπους τους στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Οι νέοι αιρετοί του κλάδου οφείλουν με σθένος και αγωνιστικότητα να αντισταθούν στη(ν):

Α) καταστροφική εκπαιδευτική πολιτική της νεομνημονιακής συγκυβέρνησης που έχει υποκύψει πλήρως στις οδηγίες και τα κελεύσματα του ανάλγητου «κουαρτέτου»
Β) προσπάθεια της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να απομειώσει σε σημαντικότατο βαθμό τα μαθήματα των Θρησκευτικών και Αρχαίων Ελληνικών.
Γ) επιδίωξη να αμφισβητηθεί η ιστορική συνέχεια και συνύπαρξη Ορθοδοξίας και Ελληνισμού
Δ) απειλή της υποχρεωτικής ή «εθελοντικής» κινητικότητας εντός των περιφερειών της χώρας
Ε) αναγκαστική μετακίνηση  σε δύο ή και περισσότερα σχολεία
Στ) επικράτηση του καθεστώτος δεύτερης και τρίτης ανάθεσης
Ζ) ύπαρξη πολυπληθών τμημάτων
Η) συγχώνευση ή κατάργηση και άλλων σχολικών μονάδων
Θ) έντεχνη προσπάθεια να περιοριστούν δραστικά τμήματα ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. και των ομάδων προσανατολισμού
Ι) κάθε αναξιοκρατική επιλογή που θα επιχειρήσει η φιλοκυβερνητική πλειοψηφία

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΑΚΕ Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας

Μεσολόγγι, 30/10/2016
Συνάδελφοι,
Την προσεχή Τετάρτη 2 Νοεμβρίου διεξάγονται οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
Η ΔΑΚΕ συμμετέχει σε αυτές με αυτοδύναμο ψηφοδέλτιο.
Δεν θα προσπαθήσουμε την ύστατη ώρα να σας υπενθυμίσουμε τις θέσεις μας στο παραπέντε, έτσι κι αλλιώς στο παρελθόν τις έχουμε υπέρ-εκθέσει, τόσο για τα μεγάλα εκπαιδευτικά θέματα όσο και για τα μικρότερα και τοπικού χαρακτήρα, και είναι σε όλους γνωστές.
Έχουμε αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι είμαστε στο πλευρό των συναδέλφων και συνεχίζουμε να διεκδικούμε ευρισκόμενοι πάντα στην πρώτη γραμμή του αγώνα, υπερασπίζοντας τα συμφέροντα του κλάδου και μόνο.
Όμως, δεν μπορούμε να παραμείνουμε βουβοί παρατηρητές μιας κατάστασης πρωτόγνωρης για την εκπαιδευτική κοινότητα.
Κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες μια ανακοίνωση που την υπογράφουν «εκπαιδευτικοί του ΣΥΡΙΖΑ».

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Τραγική η θέση των αδιόριστων εκπαιδευτικών...


Τη νέα σχολική χρονιά, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, 92.850 εκπαιδευτικοί κατέθεσαν τις αιτήσεις τους για εργασία ως αναπληρωτές ή ως ωρομίσθιοι.

Όσον αφορά τον...
αριθμό των αιτήσεων και τις ειδικότητες, πενταψήφιο αριθμό αιτήσεων είχαμε για τους φιλολόγους (22.443), τους δασκάλους (13.450) και τους νηπιαγωγούς (11.123).

Παράλληλα 7.274 εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών έκαναν αίτηση. Συγκεκριμένα έγιναν 3.807 αιτήσεις εκπαιδευτικών Αγγλικής ΠΕ06.00, 1708 αιτήσεις εκπαιδευτικών Γαλλικής ΠΕ05.00, 1301 αιτήσεις εκπαιδευτικών Γερμανικής ΠΕ07.00, 329 αιτήσεις εκπαιδευτικών Ιταλικής ΠΕ34.00 και 129 αιτήσεις ΠΕ40.00 εκπαιδευτικών Ισπανικής.

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Πεππές Δημήτρης: Υποψήφιος Για το ΚΥΣΔΕ


Μηνύματα από τον Κώστα Καραμανλή: Υπέρτατο χρέος η προάσπιση των εθνικών συμφερόντων

Φωτογραφία: EUROKINISSI/ ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Μηνύματα εθνικής ομοψυχίας, τόσο σε ό,τι αφορά την πολιτική διαχείριση της οικονομικής κρίσης, όσο και για όσους αμφισβητούν διεθνείς συνθήκες, στέλνει ο Κώστας Καραμανλή.
«Η μελέτη και η κατανόηση του παρελθόντος είναι η ασφαλέστερη οδός για ένα καλύτερο και πιο ειρηνικό μέλλον. Για την αποφυγή της επανάληψης λαθών που οδηγούν σε καταστροφές» αναφέρει ο πρώην πρωθυπουργός στον πρόλογο του βιβλίου του Κώστα Γκιουλέκα

Μ. Χαρακόπουλος: Με μελανά γράμματα τα δυο χρόνια ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στην παιδεία!



Με την κυβέρνηση αυτή δεν υπάρχει η παραμικρή ελπίδα. Όσο παραμένει, μεγαλώνει και η καταστροφή. Όσο πιο γρήγορα φύγει τόσο καλύτερα για τον τόπο. Χρειαζόμαστε ένα νέο ξεκίνημα, θεμελιωμένο στη Συμφωνία Αλήθειας του Κυριάκου Μητσοτάκη. Σ’ αυτήν την προσπάθεια, η ΝΔ έχει την παιδεία στις άμεσες προτεραιότητές της. Για το λόγο αυτό οφείλουμε να εργαστούμε εντατικά και συστηματικά, ώστε να είμαστε έτοιμοι για την στιγμή που θα αναλάβουμε τις τύχες της χώρας». Αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας,  κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κατά την ομιλία του στην ολομέλεια του Τομέα.

«Πάγο» στις 20.000 προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών έβαλαν οι Θεσμοί

Οι προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία βρέθηκαν ξανά στο επίκεντρο της συνάντησης που 
είχε το μεσημέρι της Παρασκευής ο υπουργός 
Παιδείας με τους εκπροσώπους των Θεσμών.
Ο κ. Φίλης επέμεινε στην ανάγκη κάλυψης των
 κενών σε διδακτικό προσωπικό με διορισμούς,
 ωστόσο οι θεσμοί ζητούν αξιολόγηση πριν την 
οποιαδήποτε πρόσληψη.
Ο υπουργός Παιδείας επανέλαβε στους εκπροσώπους των Θεσμών την
 ανάγκη διορισμών στα σχολεία προκειμένου να καλυφθούν «μια και καλή»
 τα κενά σε εκπαιδευτικούς που υπάρχουν στις δύο πρώτες βαθμίδες
 της εκπαίδευσης. Εξήγησε επίσης ότι το δημοσιονομικό κόστος 
των απαιτούμενων προσλήψεων δεν απέχει πολύ από τα κονδύλια
 που κάθε χρόνο δαπανώνται για την κάλυψη των κενών με αναπληρωτές
 και ωρομίσθιους δάσκαλους και καθηγητές.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Θεσμοί επικαλούνται τη
 δυσμενή δημοσιονομική κατάσταση που «απαγορεύει» τους διορισμούς
 στο δημόσιο, και ξεκαθαρίζουν ότι για να πραγματοποιηθούν διορισμοί 
στα σχολεία, πρέπει να προηγηθεί αυστηρή και εξαντλητική αξιολόγηση 
του υπάρχοντος διδακτικού δυναμικού, να απομακρυνθούν οι «ακατάλληλοι» 
από τις τάξεις και όσα κενά προκύψουν να καλυφθούν με αντίστοιχο αριθμό 
προσλήψεων.

ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε: Για τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

 Αθήνα 21/10/2016

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε. καταγγέλλει τη διαρκή επιβολή ασφυκτικών περιορισμών στην εκπαιδευτική διαδικασία  της  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, με στόχο καθαρά δημοσιονομικό.
Μετά τις μειώσεις ωραρίου στα Γυμνάσια, τις αλλαγές στα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, τις καταργήσεις των τρίωρων για τους υπεύθυνους εργαστηρίου Φυσικών επιστημών και ΣΕΠΕΗΥ, έρχεται η εγκύκλιος
για τα σχολικά προγράμματα (Αγωγής υγείας, πολιτιστικά, περιβαλλοντικής, κ.α.) με αρ.πρ.: 170596/ΓΔ4/13-10-2016, να βάλει ταφόπλακα στην προσπάθεια για παράλληλες δράσεις στα  δημόσια σχολεία.
Με την εγκύκλιο αυτή καταργείται  η δυνατότητα, στο πλαίσιο της υλοποίησης ενός προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων, να συμπληρώνει ένας εκπαιδευτικός το υποχρεωτικό του ωράριο με μια ή δύο ώρες την εβδομάδα. Απαξιώνονται έτσι  όσοι και όσες εκπαιδευτικοί παρέχουν παράλληλο έργο στις σχολικές μονάδες και περιορίζεται δραστικά η  υλοποίηση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου να αναιρέσει την συγκεκριμένη εγκύκλιο και να  μη λαμβάνει αποφάσεις  που υποβαθμίζουν το Δημόσιο Σχολείο.
      
Για την Ε.Ε. της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε.

                            Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                         Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                       ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕΠΠΕΣ                   ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ

Τι αλλάζει στο Λύκειο, πώς θα γίνεται η εισαγωγή στα πανεπιστήμια

Οι μαθητές της επόμενης Α΄ Λυκείου θα είναι οι πρώτοι που θα «δοκιμάσουν» το νέο εξεταστικό σύστημα το 2020

Η ενίσχυση του μορφωτικού ρόλου του Λυκείου είναι ο στόχος της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, καθώς το μοντέλο του International Baccalaureate (I.B.) που πρότεινε η Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου κρίνεται ανεφάρμοστο, όπως επίσης και η ελεύθερη πρόσβαση των υποψηφίων στα ΑΕΙ όσο υπάρχει κλειστός αριθμός θέσεων στις σχολές, όπως γράφει σήμερα η «Καθημερινή». 

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Μάθε παιδί μου γράμματα -κι άμα βρεις δουλειά, να μου γράψεις..

Η -πολύ πρόσφατη- προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή για τη διαφθορά και τη διαπλοκή θα μπορούσε να είναι εξόχως διαφωτιστική για το φαινόμενο που κυριαρχεί στην πολιτική ζωή του τόπου στα χρόνια της Μεταπολίτευσης. 
 Ατυχώς, δεν ήταν -όχι ότι αυτό μας προξενεί κάποια ιδιαίτερη έκπληξη. Υπήρχαν όμως σημεία στα λόγια του πρωθυπουργού και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, πέρα από τη ρητορική περί διαπλοκής, στα οποία θα άξιζε ίσως να σταθούμε.

Πάρτε για παράδειγμα την αποστροφή του λόγου του Αλέξη Τσίπρα για το παραγωγικό μοντέλο που υπερασπίζεται και για το οποίο είπε πως αγωνίζεται. Ένα παραγωγικό μοντέλο, όπως το περιέγραψε, «που θα αξιοποιεί το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ελληνικής οικονομίας: το υψηλών προσόντων και εξειδικευμένο προσωπικό της».

Μόνο που... ξέχασε, μάλλον, ο πρωθυπουργός να μας πει ότι είναι ακριβώς οι εξειδικευμένοι και οι προσοντούχοι του τόπου αυτού, που, καθώς βλέπουν ότι στην Ελλάδα της κρίσης είτε δεν μπορούν να βρουν δουλειά είτε δεν δύνανται να προσβλέπουν σε ανταμοιβή ανάλογη των δεξιοτήτων τους, είναι οι πρώτοι που επιλέγουν να φύγουν στο εξωτερικό, αναζητώντας μια καλύτερη τύχη.

Πώς λοιπόν θα βασιστεί επάνω τους το παραγωγικό μοντέλο μιας ολόκληρης χώρας, όταν η Πολιτεία δεν κάνει τίποτα για να τους κρατήσει εντός των τειχών;

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Πεππές Δημήτρης Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ: Ενημερωτικό σημείωμα για τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ (12/10/2016)

                                  Αθήνα 12/10/2016


Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2016 ελήφθησαν οι εξής αποφάσεις:

Μεταθέσεις
·         Μετά από ακρόαση εκπαιδευτικού λόγω ενδεχόμενης δυσμενούς μεταβολής της υπηρεσιακής του κατάστασης απορρίφθηκε κατά πλειοψηφία ένσταση για μετάθεση στην Ειδική Αγωγή .
·         Απορρίφθηκε ένσταση επί των Γενικών μεταθέσεων 2011. Διαφώνησα με την απόφαση θεωρώντας ότι πρόκειται για παράνομη Διοικητική πράξη η οποία δεν παραγράφεται.

Μετατάξεις
·         Αποφασίστηκε να κληθεί σε ακρόαση εκπαιδευτικός που ζητά μετάταξη σε διοικητική θέση για σοβαρούς λόγους υγείας (ν.1566)
·         Απορρίφθηκαν 5 και εγκρίθηκαν 364 αιτήσεις προς μετάταξη σε θέσεις ΕΔΙΠ των
ΑΕΙ-ΑΤΕΙ (παρ. 7 του άρθρου 33 του Ν. 4386/2016) συμπεριλαμβανομένων και των 78 που είχαν εξετασθεί θετικά στην προηγούμενη συνεδρίαση. Από το σύνολο των 397 αιτήσεων, η εξέταση  28 από αυτές αναβλήθηκε εν αναμονή διευκρινήσεων από τις υπηρεσίες. Η άποψη του συμβουλίου είναι να αποδεσμευτούν όλοι όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις του νομοθέτη.  

Αποσπάσεις
· Εισηγείται θετικά (μετά από αίτηση των ιδίων) για την Ανάκληση  απόσπασης 2 συναδέλφων.
· Εγκρίθηκε μια αποδέσμευση εκπαιδευτικού για να εργαστεί ως εμπειρογνώμονας σε οργανισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
· Απορρίφθηκαν κατά πλειοψηφία 8  αιτήσεις επανεξέτασης εκπαιδευτικών ΠΕ16 και 1 ένσταση  επί των Αποσπάσεων 2016 σε Μουσικά Σχολεία και αφού ελήφθη υπόψη η Γνωμοδότηση της Καλλιτεχνικής Επιτροπής.
· Παρά την ύπαρξη άνω των 2.400 κενών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν συζητήθηκαν επανεξετάσεις και νέες αποσπάσεις με προοπτική αυτό να γίνει στην επόμενη συνεδρίαση. Έχω διατυπώσει επανειλημμένα την άποψη ότι ακόμη και σήμερα υπάρχει η δυνατότητα ικανοποίησης αιτήσεων απόσπασης  με τη διενέργεια Γ Φάσης Αποσπάσεων με μόρια Υπενθυμίζω ότι για τα Μουσικά Σχολεία και την Ειδική Αγωγή δεν έχει διενεργηθεί ούτε η Β Φάση.
Η δυνατότητα υπάρχει, η κοινωνική ευαισθησία της πολιτείας είναι το ζητούμενο.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς


Πεππές Δημήτρης
Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ
με τη ΔΑΚΕ καθηγητών
6948238722      peppesdim@yahoo.gr



Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Πεππές Δημήτρης Αιρετός ΚΥΣΔΕ: Ενημερωτικό για τα Κενά στη Δ/θμια εκπαίδευση.

Αθήνα 11/10//2016

Αναμένονται σήμερα να γίνουν 500 προσλήψεις Αναπληρωτών 
στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όταν τα υπάρχοντα κενά 
ξεπερνούν τα 2.500. Οι προσλήψεις αυτές αφορούν
 εκπαιδευτικούς Τεχνικών ειδικοτήτων (περίπου 275) 
αλλά και με Γενικές ειδικότητες.
Ωστόσο είναι φανερό ότι ούτε οι προσλήψεις αυτές 
ούτε οι πρόσφατες εκπαιδευτικές ρυθμίσεις με δημοσιονομική στόχευση μπορούν να
 στηρίξουν την «εικονική πραγματικότητα» της κυβέρνησης για την έναρξη της σχολικής
 χρονιάς χωρίς κενά εκπαιδευτικών.

Πεππές Δημήτρης Αιρετός ΚΥΣΔΕ: 2.700 τα Κενά στη Δ/θμια (εκτος Μουσικών Σχολείων)

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Δ.Α.Κ.Ε. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.: ΤΕΤΑΡΤΗ 2 ΝΟΕΒΜΡΙΟΥ Εκλογές Αιρετών ΚΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΔΕ

Εκλογές Αιρετών ΚΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΔΕ
Συνάδελφοι,
Η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας, με την έναρξη του σχολικού έτους, προχώρησε σε μια σειρά αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων, δημιουργώντας ένα θολό τοπίο στην εκπαίδευση, υπονομεύοντας την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο και δημιουργώντας ένα δικαιολογημένο κλίμα ανησυχίας στους εκπαιδευτικούς.
Συγκεκριμένα:
                    Για άλλη μια φορά είχαμε μηδενικούς διορισμούς, παρά τα μεγάλα κενά που υπάρχουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
                    Στη διαδικασία των μεταθέσεων ικανοποίησε πολύ μικρό ποσοστό των αιτούντων συναδέλφων,
εγκλωβίζοντάς τους για άλλη μια φορά μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους. Και αυτό παρά τις εκπαιδευτικές ανάγκες και μη λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς οικονομικές περικοπές, γεγονός που καθιστά απαγορευτική τη διατήρηση δύο κατοικιών.

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Η ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΥΡΙΖΑ

Οι αλλαγές που μόλις ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας για τα Γυμνάσια συνοψίζονται στα εξής: Τα μαθήματα στο Γυμνάσιο παρατείνονται κατά 2 περίπου εβδομάδες, έως τις 31 Μαΐου. Η σχολική χρονιά χωρίζεται σε δυο τετράμηνα (όπως στα λύκεια) κι όχι οε τρία τρίμηνα. Οι γραπτές τελικές εξετάσεις περιορίζονται σε 4 μόνο μαθήματα (αντί του συνόλου): Νεοελληνική γλώσσα. Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία. Οι (όποιοι) μετεξεταστέοι θα μπορούν να έχουν εντατική ενισχυτική διδασκαλία το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουνίου και θα εξετάζονται επαναληπτικά κατά το τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου. Ας σημειωθεί η τρίωρη μείωση του εβδομαδιαίου προγράμματος αλλά και η πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης δίπλα στην αριθμητική. Τέλος, δημιουργήθηκαν

Κεφαλικός φόρος έως και €40 σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους

Κεφαλικός φόρος 20 ευρώ θα επιβληθεί σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους. Το χαράτσι των 20 ευρώ (μεσοσταθμικά) θα έλθει από τη μείωση που θα φέρει στις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων η αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των ασφαλιστικών τους εισφορών που θα είναι υψηλότερες από την 1η Ιανουαρίου του 2017.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Αγορά», οι μειώσεις στις απολαβές των δημοσίων

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Τι αλλάζει στο Γυμνάσιο: Απολυτήριο ακόμη και με βαθμό... 5

Οι μαθητές του γυμνασίου μπορούν να προαχθούν και να πάρουν απολυτήριο από τη βασική, υποχρεωτική εννεαετή εκπαίδευση της χώρας μας με 5, 6, 7 σε βασικά μαθήματα, όπως η Ελληνική Γλώσσα, η Ιστορία, τα Μαθηματικά και η Φυσική.
Ειδικότερα, με βάση τις αλλαγές στο γυμνάσιο που ανακοινώθηκαν το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, λίγο πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, είχε σταλεί στα σχολεία εγκύκλιος που στο θέμα της προαγωγής και απόλυσης των μαθητών όριζε τα εξής: «Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης:
• Οταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον 10.
• Ή όταν έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα μαθήματα της πρώτης ομάδας (ομάδα Α΄) τουλάχιστον 8 και έχει συνολικό μέσον όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον 12».

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

ΠΕΠΠΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΔΕ: Ενημερωτικό σημείωμα για τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ (06/10/2016)


Αθήνα 06/10/2016

Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016 ελήφθησαν οι εξής αποφάσεις:

Παραιτήσεις
· Εγκρίθηκαν 7 παραιτήσεις για σοβαρούς λόγους, υγείας και οικογενειακούς.

Μεταθέσεις
· Απορρίφθηκε 1 ένσταση για υπολογισμό μορίων στις γενικές μεταθέσεις 2016

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

ΔΑΚΕ καθηγητών Δ.Ε. Μόνο με εντέλλεσθε κ. Φίλη θα εφαρμοστεί αυτό το Πρόγραμμα Σπουδών!

Λέτε ψέματα κ. Φίλη όταν μιλάτε για πιλοτική εφαρμογή καθώς, το νέο Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών δεν διδάχτηκε πιλοτικά, παρότι επιλέχτηκαν εκατοντάδες σχολεία, σε κανένα Δημοτικό και Λύκειο της χώρας παρά μόνο σε 14 Γυμνάσια!
Λένε ψέματα τα διορισμένα από τον κ. Φίλη μέλη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ότι υπάρχουν παιδαγωγικά κριτήρια για την αλλαγή στα προγράμματα σπουδών καθώς όλη η παγκόσμια
παιδαγωγική κοινότητα γνωρίζει ότι είναι άκρως αντιπαιδαγωγικό και αντιεπιστημονικό να εισάγεται ο θρησκευτικός συγκρητισμός στις μικρές και ευαίσθητες ηλικίες των μαθητών του Δημοτικού και των πρώτων τάξεων του Γυμνασίου.
Να ενημερώσουμε τα διορισμένα από τον κ. Φίλη μέλη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ότι σε κανένα εκπαιδευτικό σύστημα παγκοσμίως ούτε και σε κανένα από τα θεολογικά προγράμματα σπουδών των Ελλήνων μαθητών άλλων ομολογιών (Ρωμαιοκαθολικοί, Προτεστάντες) και άλλων θρησκειών (Ιουδαϊσμού, Ισλάμ) δεν διδάσκεται τέτοιου είδους πολυθρησκειακό εκπαιδευτικό υλικό σε μικρές ηλικίες, καθώς όχι μόνο δεν ανταποκρίνεται στο πνευματικό επίπεδό τους αλλά αντίθετα η τυχόν διδασκαλία του θα προκαλέσει θρησκευτική και συνειδησιακή σύγχυση.
Θέλουμε επίσης να πούμε στον κ. Φίλη ότι τα ευχολόγια και οι υποσχέσεις για μείωση των απαλλαγών στο μάθημα των Θρησκευτικών, με την εφαρμογή αυτών των προγραμμάτων σπουδών, όχι μόνο δεν θα επιβεβαιωθούν, αλλά η εφαρμογή αυτή θα οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα.
Καλούμε τον κ. Φίλη να σεβαστεί το Σύνταγμα,  Άρθρο 16, παρ.2, που αναφέρει ότι: «…η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των Ορθόδοξων μαθητών της χώρας μας, γίνεται κατά τη χριστιανική διδασκαλία» και να αποσύρει άμεσα τα νέα αυτά αναλυτικά προγράμματα για να μην αναγκάσει τους χιλιάδες θεολόγους να μην εφαρμόσουν τα νέα αυτά αντισυνταγματικά και αντιπαιδαγωγικά προγράμματα σπουδών.
Να γνωρίζει ο Υπουργός παιδείας και η κυβέρνησή του ότι με τα νέα αυτά προγράμματα σπουδών πλήττεται ένα από τα σημαντικότερα θεμέλια του ελληνισμού,  που είναι η ορθόδοξη πίστη και παράδοση.
Εμείς δεν θα το επιτρέψουμε.
Ε.Ε ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

20.000 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί εκτός εκπαίδευσης...



Υψηλός είναι ο αριθμός δασκάλων και νηπιαγωγών που δεν εργάζονται ως αναπληρωτές.

Συγκεκριμένα...

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Η πρόταση για το Νέο Λύκειο (μαθήματα, Διετές Λύκειο, τετραετές Γυμνάσιο, Εθνικό Απολυτήριο)
Διετές Λύκειο, τετραετές Γυμνάσιο, Εθνικό Απολυτήριο και ομάδες μαθημάτων , περιλαμβάνει η πρόταση της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για τη Δομή του Νέου Λυκείου.
Ειδικότερα :
Η  πρόταση   αναφέρεται στην αναδιοργάνωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε 4 χρόνια Γυμνάσιο και 2 χρόνια Λύκειο, και ιδιαίτερα στην αναμόρφωση του Προγράμματος Σπουδών του Λυκείου.

Υποβαθμίζεται παντού η ποιότητα της Εκπαίδευσης



Μ. Χαρακόπουλος: Ας μην καλλιεργεί ψευδείς προσδοκίες για άρτο. Αρκούν τα θεάματα…
Ομιλία του υπεύθυνου του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας βουλευτή Λαρίσης κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου
«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Η προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για την παιδεία χθες ήταν εξόχως αποκαλυπτική για τις συνέπειες των ιδεοληπτικών εμμονών της κυβέρνησης στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας.

Απολυτήριο με... διπλωματική εργασία: Το σχέδιο για το νέο Λύκειο



Το σχέδιο πρότασης της επιτροπής υπό τον καθηγητή Αντώνη Λιάκο, το οποίο θα εφαρμοστεί στα σχολεία με χρονικό ορίζοντα την επόμενη τριετία, παρουσιάζει «Το Βήμα της Κυριακής».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας, το νέο πόρισμα της επιτροπής που παραδόθηκε τις προηγούμενες ημέρες στο υπουργείο Παιδείας παραθέτει τη νέα δομή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αναλύει το Λύκειο των δύο τάξεων, που ακολουθεί το τετρατάξιο Γυμνάσιο.
Μεταξύ των αλλαγών που θα γίνουν, καθώς το πόρισμα έχει πάρει το πράσινο φως από το υπουργείο Παιδείας και αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή μέσα στην επόμενη τριετία,
περιλαμβάνονται οι εξής: