Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΘΕΜΑΤΑ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2014

Απαντήσεις Τράπεζας θεμάτων Α Λυκείου

Ο ΣΥΡΙΖΑ έπιασε ταβάνι

Επειδή οι αριθμοί είναι αμείλικτοι και η στατιστική αποκαλύπτει πράγματα που δεν βλέπουν οι απλοί πολίτες, ας ρίξουμε μια ματιά στα αποτελέσματα των εκλογών για να δούμε την αποτυχία όχι της κυβέρνησης, αλλά του ΣΥΡΙΖΑ.
Πέρα από το γεγονός ότι ανέκαθεν οι ευρωεκλογές ενδείκνυνται για πιο χαλαρή ψήφο και κυρίως για ψήφο διαμαρτυρίας στο κόμμα που κυβερνά και επιδοκιμασίας στην αξιωματική αντιπολίτευση, αυτό που φαίνεται από τους αριθμούς των εκλογών είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά ο κ. Τσίπρας έχουν αποτύχει.
Σύμφωνα με τα στοιχεία ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε την Κυριακή 1,52 εκατ. ψήφους όταν το 2012 είχε πάρει 1,65 εκατ. έχασε δηλαδή 140 χιλιάδες πολίτες σε μια χαλαρή εκλογική διαδικασία.

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Τράπεζα Θεμάτων Φυσικής της Πρώτης Λυκείου από την Ε.Ε.Φ

Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Αθήνα  26/5/2014
Δελτίο Τύπου
Είναι γεγονός η δημιουργία Τράπεζας Θεμάτων Φυσικής για Α΄Λυκείου από την Ε.Ε.Φ
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών,με ευαισθησία προς τους μαθητές και ευθύνη προς τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς,αναρτά από σήμερα 19/05/2014 ενδεικτικές ερωτήσεις και ασκήσεις Φυσικής Α΄ Λυκείου για τις προαγωγικές εξετάσεις Ιουνίου.
Τα θέματα αυτά διαμορφώθηκαν μετά από κοπιώδη προσπάθεια και ομαδική συνεργασία μελών της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών,έχουν συγγραφεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από το ΙΕΠ, καλύπτουν όλη την εξεταστέα ύλη, αφορούν και τα τέσσερα θέματα και είναι ταξινομημένα ανά
θέμα.

Αναρτήθηκε η Τράπεζα Θεμάτων για την Α Λυκείου-ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αναρτήθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η Τράπεζα Θεμάτων για τους μαθητές της Α Λυκείου στη ιστοσελίδα http://exams-repo.cti.gr/  .
Για να συνδεθείτε με την Τράπεζα Θεμάτων πατήστε ΕΔΩ

Ο λαός ψήφισε: άλλαξέ τα όλα Αντώνη

Η απώλεια 6%-7% μονάδων σε σχέση με τις εθνικές εκλογές δείχνει ότι ο κόσμος δεν έχει άλλες αντοχές, θέλει εδώ και τώρα λύσεις, θέλει επιτάχυνση των μέτρων ανακούφισης, ζητά ξεκάθαρα από τη ΝΔ και γενικά από την κυβέρνηση να αλλάξει γραμμή,

Τελικά ο λαός είναι σοφός. Και ζητά ανατροπή πράγματι αλλά για όλους και για όλα. Το μήνυμα των εκλογών ελήφθη θέλουμε να πιστεύουμε απ’ όλους και όχι μόνο για τις κάμερες. Και το μήνυμα είναι ένα και αδιαπραγμάτευτο. Αλλάξτε όλοι αλλιώς θα σας «ξαναμαυρίσουμε» και θα ψηφίζουμε Χρυσή Αυγή, Ποτάμι, ψεκασμένους ή όποιους άλλους νομίζουμε εμείς.

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

ΙΕΠ: Τη Δευτέρα η ανακοίνωση θεμάτων της Τράπεζας για την Α Λυκείου

Τη Δευτέρα 26 Μαΐου θα είναι διαθέσιμα τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων για τις εξετάσεις των  μαθητών της Α Λυκείου, ανακοινώθηκε κι επισήμως σήμερα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής .
Τα θέματα ανά μάθημα κυμαίνονται από 250 έως 500.
Στο μεταξύ έκλεισε  σήμερα το ηλεκτρονικό  σύστημα της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής  για κοινοποίηση από τα Λύκεια (ημερήσιο ή εσπερινό ΓΕΛ, ημερήσιο ή εσπερινό ΕΠΑΛ) του  προγράμματος  των προαγωγικών εξετάσεων της Α΄ τάξης ημερησίου και εσπερινού λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) και Β΄ τάξης εσπερινού ΓΕΛ.
 Ξεχωριστή Τράπεζα Θεμάτων

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Μεταθέσεις σε ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ & ΣΜΕΑΕ ΚΕΔΔΥ

Στις 13 Ιουνίου λήγουν τα μαθήματα στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία- Οι εγγραφές από 1 έως 21 Ιουνίου-Τα δικαιολογητικά

Για το σχολικό έτος 2013-2014 η διδασκαλία των μαθημάτων θα λήξει την Παρασκευή 13-6-2014, ημέρα κατά την οποία θα χορηγηθούν οι τίτλοι προόδου και θα αποσταλούν οι τίτλοι σπουδών των μαθητών της ΣΤ τάξης για την εγγραφή τους στα γυμνάσια.
Αυτό προβλέπει εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας , ενώ  οι εγγραφές των νηπίων και των μαθητών  θα πραγματοποιηθούν από  1 έως 21 Ιουνίου .

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Α.Σ.Ε.Π: ΕΚΔΟΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...ΥΠ. ΑΡΙΘ. 6/2013 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (Β΄ 3210)

Αθήνα, 20 Μαΐου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΚΔΟΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΥΠ. ΑΡΙΘ. 6/2013 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (Β΄ 3210)

Στο πλαίσιο της διαδικασίας κινητικότητας (υπ. αριθ. 6/2013 Ανακοίνωση) του προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο έχει τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 (Α’ 167), το ΑΣΕΠ ανακοινώνει ότι, μετά το πέρας της υποβολής των αιτήσεων θεραπείας και της εξέτασης αυτών από το Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο (ΤΕΥΣ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, προέβη στην υλοποίηση των απαιτούμενων μεταβολών και στην κατάρτιση: α) του οριστικού πίνακα κατάταξης, β) του πίνακα απορριπτέων και βάσει αυτών παρέλαβε από το αρμόδιο ΤΕΥΣ τον γ) οριστικό πίνακα διάθεσης υπαλλήλων καθώς και δ) πίνακα υπαλλήλων που παραμένουν σε διαθεσιμότητα 

Ώρες διακοπής του internet από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο τις ημέρες των Πανελλαδικών

Αξιότιμοι/ες κύριοι/ες καλησπέρα,
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τη συνηθισμένη πρακτική που εφαρμόζεται  και σύμφωνα με οδηγία του Υπουργείου (αναμένεται σχετική εγκύκλιος)  και στα πλαίσια της ασφαλούς διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων σχολικού έτους 2013-2014 για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση,  θα εφαρμόζεται  από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο η προσωρινή διακοπή των συνδέσεων των Γυμνασίων, Λυκείων, ΕΠΑΛ,ΕΠΑΣ στο διαδίκτυο κατά τις ημέρες και τις ώρες των εξετάσεων.Επίσης θα υπάρχει προσωρινή διακοπή των συνδέσεωνκαι  των Διευθύνσεων Β’θμιας Εκπαίδευσης  .

Παραμονές εξετάσεων η δημοσιοποίηση της Τράπεζας Θεμάτων

Παραμονές έναρξης των εξετάσεων  θα δημοσιοποιηθούν τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων, δήλωσε στο esos υψηλόβαθμο στέλεχος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Esos:  Είχατε δεσμευτεί ότι η Τράπεζα Θεμάτων θα δημοσιοποιηθεί πολύ πριν τις εξετάσεις.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ναι, αλλά επειδή είναι η πρώτη φορά διεξαγωγής εξετάσεων με την Τράπεζα θεμάτων ενδέχεται κάποιοι  πάνω στον πανικό να το εκμεταλλευτούν και να στήσουν φροντιστηριακά γκρουπάκια για μαθητές, τα οποία θα δουλεύουν πάνω στα θέματά  μας.

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Οκτώ μονάδες διαφορά : ΝΔ 26,3% – ΣΥΡΙΖΑ 17,7%

Σε διαφορά 8,6 ποσοστιαίων μονάδων υπέρ της ΝΔ «μεταφράζεται» το αποτέλεσμα των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, σύμφωνα με σχετική έρευνα που δημοσιεύει η Public Issue.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, μετά την α’ Κυριακή των αυτοδιοικητικών εκλογών, ο ΣΥΡΙΖΑ μόνο για νίκη δεν μπορεί να μιλάει, καθώς συγκεντρώνει ποσοστό μόλις 17,7%, όταν το αντίστοιχο της ΝΔ είναι 26,3% -ήτοι, η ψαλίδα, σε σχέση τουλάχιστον με την «αδόκιμη» σύγκριση με τις εθνικές εκλογές του 2012, ανοίγει κατά πολύ.

Αντί για "κυβέρνηση" ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε …"ισχυρός παράγοντας της τοπικής αυτοδιοίκησης"!!!

Πονοκέφαλο, για την επίδραση που θα έχει το αποτέλεσμα του πρώτου γύρου των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών στην κάλπη των ευρωεκλογών, έχει προκληθεί από χτες το βράδυ στην Κουμουνδούρου. Ουδείς εκ των επιτελών του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να κάνει μια βέβαιη διάγνωση για τη δυναμική του αποτελέσματος ενόψει των ευρωεκλογών.
Κανένα απ’ τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να κρύψει την αγωνία και τους φόβους του για τι μέλλει γενέσθαι. Ο αρχικός ενθουσιασμός μετατράπηκε σε παγωμένα χαμόγελα καθώς η συνολική εικόνα στο σύνολο των περιφερειών και τους δήμους της χώρας επισκίασε τις εντυπώσεις που αρχικά δημιούργησαν η πρωτιά της Ρένας Δούρου στην Αττική και η είσοδος του Γαβριήλ Σακελαρίδη στο β’ γύρο για το δήμο Αθηναίων.

Ο εκλογικός χάρτης μετά την χθεσινή ψηφοφορία (από την "Κ")


ekloges--3-thumb-large

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΥΣ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ! ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ...

Άρχισαν να έρχονται τα καλά αποτελέσματα απ' όλη την Ελλάδα... Ανοίξτε την εφαρμογή και επιλέξτε ότι σας ενδιαφέρει:

ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Κων/νος Αδριανουπολίτης
Εκπαιδευτικός- ερευνητής
Δεν μπορούμε να μην προβάλουμε τα παράδοξα της ελληνικής εκπαίδευσης εάν ενδιαφερόμαστε πραγματικά γι΄ αυτήν και τη βελτίωσή της.
1. Σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδας η παιδεία παρέχεται δωρεάν. Από την Ε.Σ.Υ.Ε. ανακοινώθηκε (2004-2005) ότι δαπανώνται περισσότερα από 1.401 εκατομμύρια € ετησίως προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες και γνώσεις που σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. κατακτώνται μέσα και όχι έξω, από το εκπαιδευτικό σύστημα. Συγκεκριμένα596 εκατομμύρια € περίπου δαπανώνται κάθε χρόνο στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την εκμάθηση ξένων γλωσσών, ενώ για τα ιδιαίτερα μαθήματα και τα φροντιστήρια δαπανώνται 805 εκατομμύρια €.

Τα πάντα θα κριθούν την επόμενη Κυριακή

Παρά το γεγονός ότι δεν μπορεί κανείς να εξάγει πολιτικά συμπεράσματα για τα κόμματα, μετά τα αποτελέσματα των exit polls, είναι σίγουρο ότι ασφαλείς εικόνες για το που πάει το πράγμα θα έχουμε την επόμενη Κυριακή.
Όμως, η πρωτιά για τη Ρ. Δούρου στην Περιφέρεια και για τον Γ. Σακελλαρίδη στην Αθήνα, όπως και για τον Μώραλη στον Πειραιά είναι ικανά να μας δώσουν ορισμένα πολύ σοβαρά συμπεράσματα τα οποία θα πρέπει να λάβουν όλοι υπόψη τους, και κυρίως η Νέα Δημοκρατία.

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Πληροφοριακό Σύστημα Προγραμματισμού Εξετάσεων (Τράπεζα Θεμάτων)

Με βάση την  Υπουργική Απόφαση 4703/7-5-2014 , τα Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ, Ημερήσια και Εσπερινά, τα Εκκλησιαστικά, τα Μουσικά και τα Καλλιτεχνικά Λύκεια  στα οποία για τις εξετάσεις μαθημάτων της Α’ Τάξης  Λυκείου (και της  Β’ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ) το 50% των θεμάτων αντλείται από την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ)  θα πρέπει να καταχωρίσουν το πρόγραμμα εξετάσεων σχολικού έτους 2013-2014 της Α’ Τάξης, καθώς και της Β’ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ για τα σχετικά μαθήματα, στο Πληροφοριακό Σύστημα που έχει αναπτυχθεί για τον σκοπό αυτό.
Η πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα γίνεται είτε μέσω της πύλης του ΙΕΠ για την ΤΘΔΔ: http://meleagros.iep.edu.gr/ είτε στη διεύθυνση http://exams-repo-mis.cti.gr/.
Όλη η εγκύκλιος εδώ
http://didefth.gr/

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

22.000 μαθητές της Β και Γ Γυμνασίου καπνίζουν- Η ΕΡΕΥΝΑ

Το 26% του μαθητικού πληθυσμού της Β’ και Γ’ Γυμνασίου έχει την «εμπειρία της πρώτης δοκιμής», δηλαδή δοκίμασε κάποια στιγμή το κάπνισμα έστω με μερικές «ρουφηξιές» καπνού. Από αυτούς, το 40,6% είναι ήδη καπνιστές. Συνολικά, το 10,7% του μαθητικού πληθυσμού της Β’ και Γ’ Γυμνασίου της χώρας, δηλαδή περίπου 22.000 μαθητές, καπνίζουν. Στην πλειοψηφία τους, οι σημερινοί μαθητές είχαν την πρώτη τους επαφή με το κάπνισμα πριν κλείσουν τα 13 και σχεδόν οι 2 στους 10 πριν συμπληρώσουν τα 10 έτη.
Τα παραπάνω αποκαλυπτικά  στοιχεία προκύπρτουν από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα Γυμνάσια και παρουσιάστηκε σε σημερινη κοινή Συνέντευξη Τύπου , του υπουργού Παιδείας Κ. αρβανιτόπουλου και της υφυπουργού Υγείας   Ζέττας   Μακρή,  παρουσία του  Γενικού  Γραμματέα   Θ. Κυριαζή και της  Προέδρου  του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων   Τζ. Κρεμαστινού.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Ενδεικτικά θέματα για την δοκιμασία εισαγωγής μαθητών στα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια

Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) σας ανακοινώνει, ότι έχουν αναρτηθεί ενδεικτικά θέματα για τη δοκιμασία/ τεστ δεξιοτήτων που αφορούν στην εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια και Λύκεια το σχολικό έτος 2014-2015, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:Για να δείτε τα θέματα πατήστε εδώ.

Εμπορεύονταν μέσω «Facebook», πανεπιστημιακές και διπλωματικές εργασίες

Στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης « Facebook » εντοπίστηκε προφίλ, μέσω του οποίου οι διαχειριστές του αναλάμβαναν την εκπόνηση και επιμέλεια πανεπιστημιακών εργασιών έναντι αμοιβής, ανακοινώθηκε από την Ελληνική Αστυνομία. 
Σύμφωνα με το προφίλ,αναφέρει η ανακοίνωση, οι διαχειριστές είχαν δημιουργήσει ιστοσελίδα, όπου πραγματοποιείτο η συγγραφή πανεπιστημιακών εργασιών, κατά τη διάρκεια των εξαμήνων, καθώς και πτυχιακών και μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών για διάφορους τίτλους σπουδών.

Οδηγίες καθορισμού Εξεταστέας Ύλης Μαθηματικών Γυμνασίου 2014

Οδηγίες καθορισμού της εξεταστέας ύλης στα Μαθηματικά των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξε-
ων Ημερήσιων και Εσπερινών Γυμνασίων, ενόψει των γραπτών προαγωγικών και
απολυτηρίων εξετάσεων περιόδου Μαΐου – Ιουνίου 2014

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Όσα θέλετε να γνωρίζετε για τις αμοιβαίες μεταθέσεις

Δεκάδες είναι οι εκπαιδευτικοί που προσπαθούν μέσω των αμοιβαίων μεταθέσεων να έρθουν στον τόπο των συμφερόντων τους. Οι αμοιβαίες μεταθέσεις διέπονται από το Προεδρικό Διάταγμα 50/96 όπως αυτό τροποποιήθηκε συμπληρώθηκε με το άρθρο 9 του ΠΔ 100/97. Με το εν λόγω άρθρο συμπληρώθηκε άλλη μια παράγραφος στο ΠΔ 50/96 με την οποία ορίζεται ότι δεν έχουν δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης όσοι χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι.
Πιο αναλυτικά, η νομοθεσία προβλέπει τα ακόλουθα:
Δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για αμοιβαία μετάθεση έχουν οι εκπαιδευτικοί εφόσον συντρέχουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:

Το Πρόγραμμα Εξετάσεων Γυμνασίων - Λυκείων και ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ σχολικού έτους 2013-2014

Μετά τη λήξη των μαθημάτων του διδακτικού έτους       2013-2014, την Τετάρτη 21 Μαΐου 2014,   για τις προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις των μαθητών των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα ισχύσουν τα ακόλουθα:
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Στην Λαμία το απόγευμα ο Αντώνης Σαμαράς.

Στην πόλη μας θα βρεθεί το απόγευμα στις 18.30 ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς .
Στις 18.30 προβλέπεται ομιλία του σε συγκέντρωση γυναικών στο τουριστικό περίπτερο του Αγίου Λουκά. Θα ακολουθήσει επίσκεψη του πρωθυπουργού στα εκτελούμενα έργα παράκαμψης της Στυλίδας και στις 19.30 προβλέπεται σύσκεψη κομματικών στελεχών της Ν.Δ.στο ξενοδοχείο Φθία.

ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ


ΠΟΙΟΙ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΟΧΙ ΤΑ ΕΥΝΟΪΚΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ


Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Έρχεται νέο λουκέτο στα εκκλησιαστικά σχολεία;

Αγωνιούν γονείς και μαθητές των εκκλησιαστικών σχολείων της  χώρας για το μέλλον των σχολείων τους καθώς το ελάχιστο όριο των 20 μαθητών για τη λειτουργία ενός τμήματος,, που μελετά το Υπουργείο Παιδείας σε σχέδιο νόμου θα έχει ως αποτέλεσμα να μπει νέο  λουκέτο σε εκκλησιαστικά γυμνάσια και λύκεια. Θυμίζουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει προχωρήσει σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις  εκκλησιαστικών σχολείων ( εκκλησιαστικά λύκεια Βόλου, Καρπενησίου, Καβάλας, Κιλκίς, Χίου, Κορίνθου) ενώ το προηγούμενο έτος,

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ: Αποφάσεις (οδηγίες) του υπ. Παιδείας προς τους Διευθυντές Λυκείων

ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ


Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Ποιοι εξαιρούνται από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών

Οι λόγοι της εξαίρεσης για όσους έχουν 12 χρόνια υπηρεσίας


Εξαιρούνται από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις,  οι εκπαιδευτικοί που έχουν συμπληρώσει 12 χρόνια υπηρεσίας
Η ρύθμιση αυτή έχει προκαλέσει ως ένα βαθμό τη δυσαρέσκεια των νεότερων εκπαιδευτικών που δεν καλύπτουν το 60% τουλάχιστον του υποχρεωτικού τους ωραρίου και είναι υποψήφιοι για μετάθεση.

Υπ.Παιδείας: Σκοπός μας είναι η εισαγωγή του πνεύματος της αυτοαξιολόγησης

«Οι Διευθυντές  Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης στηρίζουν με κάθε τρόπο την εφαρμογή της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας. Οι Διευθυντές των σχολείων εποπτεύουν και συντονίζουν και διευκολύνουν τις συνεργασίες και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι ενημερώνουν, καθοδηγούν και υποστηρίζουν παιδαγωγικά την ανάπτυξη των διαδικασιών της «αυτοαξιολόγησης».

Υπ.Παιδείας: Ικανοποιήθηκε ο μέγιστος αριθμός αιτήσεων μετάθεσης

Στο νομικό πλαίσιο που διέπει τις  μετατάξεις των εκπαιδευτικών από τη Δ/θμια στην Α/θμια ορίσθηκε να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας μη παρέχοντας τη δυνατότητα συμπληρωματικών μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Π/θμιας ή δίνοντας τη δυνατότητα σε αυτούς να συμμετάσχουν στη διαδικασία των μετατάξεων αφού έγινε ορθολογική διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης στη βάση των πραγματικών αναγκών των δυο βαθμίδων.

Τελευταίο στην Ευρώπη το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας

Στην τελευταία θέση της Ευρώπης κατατάσσεται το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού Economist ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο κατατάσσεται δίπλα σε χώρες αναπτυσσόμενες όπως η Ινδονησία, το Μεξικό και η Βραζιλία.

ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΣΤΟ ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ!

Στην τύχη του κυριολεκτικά έχει εγκαταλειφθεί το ΤΕΙ Στερεάς από το υπουργείο Παιδείας σε σημείο που να οδηγείται σε στάση πληρωμών λόγω των αξεπέραστων οικονομικών προβλημάτων. Παρά το γεγονός ότι η Διοίκηση και ο Πρόεδρος του νεοσύστατου ιδρύματος καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις και να κρατήσουν το εκπαιδευτικό ίδρυμα ζωντανό, εν τούτοις η κατάσταση εξακολουθεί να είναι δραματική με τα ταμειακά κενά να εξελλίσσονται σε ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να εκραγεί, ενώ την ίδια ώρα  το υπουργείο Παιδείας παθητικά παρακολουθεί το αδιέξοδο χωρίς να παρεμβαίνει αποφασιστικά για να λύσει τα  οικονομικά προβλήματα και να διεκολύνει την κατάσταση.

Υπ.Παιδείας: Το εκπαιδευτικό σύστημα ήταν αντιπαιδαγωγικό και αντιαναπτυξιακό

Ανακοίνωσε εξέδωσε το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, όσον αφορά την έρευνα του εκδοτικού οίκου Pearson για λογαριασμό του ιδρύματος Economist Intelligence Unit. Η Ελλάδα κατατάχθηκε στην 33η θέση υποχωρώντας από την 31η στην αντίστοιχη έρευνα του 2012.  Μάλιστα το news.gr ανέδειξε το γεγονός ότι στις επιμέρους κατηγορίες του μορφωτικού επιπέδου η Ελλάδα βρίσκεται στην 35η θέση σε σύνολο 40 χωρών ενώ στις γνωστικές δεξιότητες κατατάσσεται 33η.

Η βάση της ΝΔ δεν πειθαρχεί πλέον στις λογικές του παρελθόντος

Τα στελέχη της Ν.Δ έχουν χάσει πλέον την αξιοπιστία τους. Και την έχουν χάσει ακριβώς για αυτό το λόγο. Γιατί παρά την κρίση δεν έχουν αλλάξει σχεδόν καθόλου.

Στην περίπτωση που στο Μαξίμου και την Συγγρού δεν το έχουν ακόμα αντιληφθεί, τους πληροφορούμε μετά λόγου γνώσεως ότι από την εποχή της εκλογής προέδρου από την βάση και την εσωκομματική και πολιτική ανανέωση και αναζωογόνηση (για να μην πω «επανάσταση») που ψήφισαν τον Σαμαρά, οι νεοδημοκράτες δεν πειθαρχούν στις αυθαίρετες κομματικές πράξεις.

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Ερωτήσεις και απαντήσεις για την επιλογή προϊσταμένων

Απαντώντας σε δώδεκα ερωτήσεις, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης προσπαθεί να εξηγήσει τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου συστήματος επιλογής προϊσταμένων στο δημόσιο, με το οποίο εισάγει καινοτομίες, όπως η συνέντευξη, η άμεση εμπλοκή του ΑΣΕΠ, οι γραπτές εξετάσεις και η συμμετοχή στελεχών του ιδιωτικού τομέα ως αξιολογητές. Επίσης, με το νέο σύστημα επιλογής, καταργείται η «στείρα επετηρίδα» και τα μόρια, ενώ διευκρινίζεται γιατί δεν εφαρμόστηκε ο «νόμος Ραγκούση».

Οι ερωτήσεις και απαντήσεις του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης έχουν ως εξής:

Στις τελευταίες θέσεις του πλανήτη το εκπαιδευτικό μας σύστημα

Στην 33η θέση κατατάσσεται η χώρα μας

Στην 33η θέση κατατάσσεται η Ελλάδα ως προς την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού της συστήματος σύμφωνα με το Ίδρυμα Economist Intelligence Unit for Pearson.
Σε σύγκριση με το 2012 η Ελλάδα έχασε δυο θέσεις αφού τότε είχε καταλάβει την 31η θέση σε σύνολο 40 χωρών.

Σκάκι θα διδάσκονται οι μαθητές του δημοτικού

Σκάκι θα διδάσκονται οι μαθητές των δημοτικών σχολείων από το νέο σχολικό έτος σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Παιδείας.
Ο κ. Αρβανιτόπουλος έλαβε υπόψη του τις προτάσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής μέσα από τις οποίες προκύπτει ότι το πρόγραμμα διδασκαλίας σκακιού πληροί τα ψυχοπαιδαγωγικά και διδακτικά κριτήρια ποιότητας και παιδαγωγικής καταλληλότητας, επομένως μπορεί να ενταχθεί στο Δημοτικό Σχολείο.

Παραπάνω από ένας στους δέκα μαθητές εγκαταλείπουν το σχολείο!

Ανησυχητικά συνεχίζουν να είναι τα ποσοστά σχολικής διαρροής στη χώρα μας σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφει η έκθεση του Παρατηρητηρίου για την Εκπαίδευση και Κατάρτιση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (για το 2013).

Στην εν λόγω έκθεση υπάρχουν σημαντικά στοιχεία για την εγκατάλειψη του σχολείου από τους μαθητές.

Τι είπε ο υπ. Παιδείας για τις 85 απολύσεις των εκπαιδευτικών

Για ακόμη μια φορά ο υπουργός Παιδείας αρνήθηκε στους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα την επαναφορά των τομέων Υγείας -Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών και Αισθητικής -Κομμωτικής στο νέο ΕΠΑΛ υποστηρίζοντας, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, ότι είναι στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης.
Αντιπροσωπεία των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα συναντήθηκε με τον κ. Αρβανιτόπουλο ο οποίος είπε, πως για το σοβαρό ζήτημα των επικείμενων απολύσεων των 85 εκπαιδευτικών που έχει διακοπεί η μισθοδοσία τους καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε να μην απολυθούν.
Οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα έθεσαν στον Υπουργό Παιδείας μια σειρά προβλημάτων που προκύπτουν από τη λανθασμένη διαδικασία των προκηρύξεων καθώς και το σοβαρό ενδεχόμενο οι απολύσεις να ξεπεράσουν τις 400. Ο υπουργός δήλωσε στην ομάδα των εκπαιδευτικών ότι "θα προσπαθήσει σε συνεννόηση με τουΥπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης να μη χαθεί καμία θέση από τις προκηρυχθείσες".
Μάλιστα, ζήτησε να του σταλεί υπόμνημα που να καταγράφει τα παραπάνω προβλήματα.

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Πως θα γίνει η υποχρεωτική επιμόρφωση των Διευθυντών Σχολείων για την αξιολόγηση- Στις 30 Ιουνίου θα ολοκληρωθεί

Η επιμόρφωση των Δ/ντών σχολικών μονάδων για την αξιολόγηση είναι υποχρεωτική. Είναι διήμερη, συνολικής διάρκειας 12 ωρών, και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 30-6-2014. 
Αυτό υπογραμμίζει σε έγγραφό του το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και σημειώνει ότι στην   κατηγορία των στελεχών που ασκούν αξιολογικό έργο (διοικητική αξιολόγηση) δεν συμπεριλαμβάνονται οι Προϊσταμένες/νοι των Νηπιαγωγείων και των ολιγοθέσιων Δημοτικών σχολείων, δεδομένου ότι, για το εκπαιδευτικό προσωπικό των εν λόγω σχολικών μονάδων, τον ρόλο της διοικητικής αξιολόγησης τον έχουν οι Διευθυντές Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Τα 1.676 λουκέτα σε σχολεία της Π.Ε. και της Δ.Ε.

Από το 2010, οι εκπαιδευτικοί έχουν μειωθεί κατά 30.000, ενώ ετοιμάζεται δραστική μείωση στους αναπληρωτές των ολοήμερων
 

Πυρετωδώς ετοιμάζεται το νέο μεγάλο κύμα των συγχωνεύσεων-καταργήσεων μονάδων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση που, σύμφωνα με το φιλόδοξο σχέδιο του προϋπολογισμού, συνεπάγεται την εξαφάνιση 1.676 σχολείων. Είναι η επόμενη προγραμματισμένη μαζική απόπειρα συρρίκνωσης της δημόσιας εκπαίδευσης, ενταγμένη στο ευρύτερο σχέδιο μετάλλαξης του ελληνικού σχολείου σ’ ένα υβριδικό μοντέλο τριτοκοσμικής φυσιογνωμίας.

Στην τελική ευθεία οι συγχωνεύσεις 1676 σχολικών μονάδων- Τι ισχύει για Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς

Πριν προχωρήσουμε στην περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθείται για το χαρακτηρισμό και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, επισημαίνουμε τα παρακάτω:
  • Στις περιπτώσεις υποβιβασμού σχολείου και συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων οι εκπαιδευτικοί που κρίνονται υπεράριθμοι είτε αποκτούν νέα οργανική (με τη διαδικασία που περιγράφουμε παρακάτω) είτε παραμένουν στο σχολείο - στο οποίο κρίθηκαν υπεράριθμοι - και διατίθενται για την κάλυψη κενών. ΔΕΝ χαρακτηρίζονται «διαθεσίτες», όπως συνέβη σε κάποιες περιπτώσεις (ανά την επικράτεια).

Οι "ξόβεργες" του κ. Τσίπρα και τα "ξυπνοπούλια" της δραχμής

Του Γιώργου Κράλογλου

Ξεκάθαρο από τον κ. Τσίπρα είναι ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση τα «ξυπνοπούλια» που θα επενδύσουν στην ιδιωτικοποίηση κρατικών Οργανισμών και επιχειρήσεων θα χάσουν τα λεφτά τους. Θολό όμως παραμένει αν στα «ξυπνοπούλια» συμπεριλαμβάνει και τους έλληνες που είναι ανάμεσα στους καταθέτες των 80-100 δισ. ευρώ εξωτερικού και λογαριάζουν στην (ενδεχόμενη) δραχμή του ΣΥΡΙΖΑ για να αγοράσουν Ελλάδα με ένα κομμάτι ψωμί.

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Στην τάξη με το τάμπλετ

Δύο μαθητές του πειραματικού σχολείου «Στιβ Τζομπς» στην πόλη Σνικ της Ολλανδίας παίζουν με τα τάμπλετ τους λίγο πριν από την έναρξη του μαθήματος.
Το «Στιβ Τζομπς» είναι ένα από τα 11 σχολεία που ξεκίνησαν σταδιακά να λειτουργούν αυτήν τη χρονιά στην Ολλανδία. Αρχικά περίπου 1.000 μαθητές 4-12 χρόνων παρακολουθούν τα μαθήματα χωρίς βιβλία, τετράδια ή τσάντες, παρά μόνο με το τάμπλετ τους.

Να ξεκαθαρίσει ο ΣΥΡΙΖΑ τη θέση του για το ευρώ

Το νόμισμα που χρησιμοποιούμε έχει σημασία μεγαλύτερη από την αγοραστική του αξία, είναι μέρος της ταυτότητάς μας. Από τα πρώτα χρόνια του χρήματος, το κέρμα ή το χαρτονόμισμα υποδήλωνε την ταυτότητα του ηγέτη και την υπόσταση του κράτους το οποίο το εξέδωσε. Οι χρήστες μετρούσαν την αξία τους σε σχέση με την ποσότητα και ποιότητα των χρημάτων που κατείχαν (και την αντιστοιχία του σε άλλες μορφές περιουσίας, όπως ακίνητα ή δούλους) και γι’ αυτό τον λόγο το ίδιο το νόμισμα αποκτούσε μεγάλη σημασία: έπρεπε να έχει κύρος και αντοχή, να μην κινδυνεύει ούτε από παραχαράκτες ούτε από υποτιμήσεις. Το νόμισμα, με άλλα λόγια, πρέπει να είναι ισχυρό και σταθερό. Αυτό έχει σημασία και για τους πλούσιους και τους φτωχούς, οι οποίοι κινδυνεύουν περισσότερο από κάθε ταραχή.

Δεκατρείς χρήσιμες ερωταπαντήσεις για το Ε2

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να επιδείξουν φέτος χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων, κατά την ηλεκτρονική συμπλήρωση της «αναλυτικής κατάστασης μισθωμάτων έτους 2013» ή εντύπου Ε2.

Όπως αναφέρει ο «Τύπος της Κυριακής», το έντυπο αυτό πρέπει να το συμπληρώσουν και να το υποβάλλουν ηλεκτρονικά όχι μόνο οι φορολογούμενοι που εισέπραξαν ενοίκια από εκμισθώσεις ακινήτων τους κατά τη διάρκεια του 2013, αλλά και όσοι είχαν «κενά», ανοίκιαστα ακίνητα, καθώς και όσοι δεν εισέπραξαν από τους ενοικιαστές τα οφειλόμενα μισθώματα.

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Τα 13 ντέρμπι στις περιφέρειες και πόλεμος της ευρωκάλπης

Η μάχη των περιφερειών κορυφώνεται. Οι υποψήφιοι έχουν μπει στην τελική ευθεία για την εκλογική αναμέτρηση της 18ης Μαΐου και ο πυρετός του προεκλογικού αγώνα ανεβαίνει. Τα εκλογικά επιτελεία αναλύουν δεδομένα και στοιχεία από τις έρευνες που έχουν στα χέρια τους «προσαρμόζοντας» τον πολιτικό λόγο και τις εμφανίσεις των υποψήφιων περιφερειαρχών, οι οποίοι ποντάρουν να κερδίσουν το στοίχημα: να περάσουν στο δεύτερο γύρο των εκλογών.

Τα πρωτοσέλιδα των κυριακάτικων εφημερίδων


Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Τι θα αλλάξει από τον Ιούνιο στα όρια συνταξιοδότησης: Ποια τα επικρατέστερα σενάρια

Το νέο μέτρο θα ισχύσει και για μητέρες με ανήλικα τέκνα, αλλά και για όσους κατοχύρωσαν δικαίωμα τα περασμένα έτη, δηλαδή το 2011 και το 2012

Τέλος στις πρόωρες συντάξεις πριν τα 62 έτη- ακόμη και όσων έχουν κατοχυρώσει το συνταξιοδοτικό δικαίωμα σύμφωνα με πληροφορίες- βάζει η κυβέρνηση με το νέο ασφαλιστικό που αναμένεται να περάσει από τη Βουλή τον Σεπτέμβριο, βάσει των στοχεύσεων που περιλαμβάνει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα.

Το αποτέλεσμα θα είναι οι εργαζόμενοι να παραμείνουν για επιπλέον δύο χρόνια στη δουλειά, σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο».

Σε εξέλιξη η διαδικασία συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολείων


Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία των σχολικών μεταβολών για το σχολικό έτος 2014-2015, σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας.
Ήδη οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και οι Περιφερειακοί Διευθυντές ΠΕ και ΔΕ έχουν διατυπώσει τις προτάσεις τους ενώ τα περισσότερα δημοτικά συμβούλια έχουν γνωμοδοτήσει επ’ αυτών.

Μεταθέσεις/αποσπάσεις εκπαιδευτικών: Χωρίς προτεραιότητα οι τρίτεκνοι

Η Ομοσπονδία Πολυμελών Οικογενειών με Τρία Τέκνα με επιστολή της προς τον κ. Αρβανιτόπουλο ζητούσε την ένταξη των τριτέκνων στην κατηγορία των κατά προτεραιότητα μεταθέσεων-αποσπάσεων καθώς και την πραγματοποίηση των αποσπάσεων σε γραφεία και υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας, με οικογενειακά και κοινωνικά κριτήρια.
Ο κ. Αρβανιτόπουλος απάντησε αρνητικά και στα δυο αιτήματα

Επιστροφή στο 1981

Το βασικό πρόβλημα του κ. Τσίπρα είναι ότι έχει παντελή άγνοια της κατάστασης, ουσιαστική αδυναμία να φτιάξει ένα στοχοποιημένο πρόγραμμα που θα έχει κοστολογηθεί και βασικά κοροϊδεύει τον ελληνικό λαό υποσχόμενος πράγματα που δεν μπορεί να κάνει

Τελικά είχε δίκιο ο Σαμαράς όταν έλεγε ότι κάποιοι δεν έχουν μεγαλώσει ακόμη και θέλουν και να κυβερνήσουν τη χώρα. Ο νους πήγε βεβαίως στον Αλέξη Τσίπρα ο οποίος με τη συνέντευξή του στον Alpha επιβεβαίωσε όχι ότι είναι πολύ μικρός για να κυβερνήσει, αλλά ότι είναι πολύ… λίγος.

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Αδιαφορία στην κοινωνία για τις εκλογές

Πρωτομαγιά σήμερα, κι όπως έλεγαν οι παλιοί «δεν είναι αργία είναι απεργία», ασχέτως αν βόλεψε τους πάντες να γίνει απεργία, ειδικά αν πέφτει και Πέμπτη όπως τώρα. Παίρνεις και την Παρασκευή από τη σημαία και να το τετραήμερο.
Όμως, αυτή η Πρωτομαγιά είναι διαφορετική από τις άλλες διότι σε 18 ημέρες έχουμε εκλογές που επαναλαμβάνονται μια εβδομάδα αργότερα. Και για σκεφτείτε: Υπάρχει περίπτωση οι Έλληνες που θα φύγουν για 4ήμερο από σήμερα να ξαναπάνε στα χωριά τους να ψηφίσουν στις 18 και 25 του Μάη; Μάλλον αδύνατο είναι κάτι τέτοιο.

Στις 6 Σεπτεμβρίου η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Τις προτάσεις του για την έναρξη και τη λήξη του σχολικού έτους κατέθεσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στις οποίες και κατέληξε έπειτα από συνεδρίασή του στις αρχές Απριλίου.
Θυμίζουμε ότι οι προτάσεις του ΙΕΠ έχουν βαρύνουσα σημασία καθώς στις αρμοδιότητές τους είναι η γνωμοδότηση και εισήγηση, ύστερα από σχετικό ερώτημα του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ή αυτεπαγγέλτως, αντίστοιχα, για θέματα που αφορούν μεταξύ των άλλων τη σχολική ζωή και τα προγράμματα σπουδών.